Tom's HighschoolYear

Het is zover!

Het is zover.....

Na de afgelopen week van iedereen afscheid te hebben genomen en al mijn spullen verzameld en ingepakt heb is het nu zo ver, ik vertrek voor een jaar naar Amerika...

Morgenvroeg om kwart voor 7 rijden we aan naar schiphol, waar ik om kwart voor 11 zal wegvliegen naar Chigago. Vanaf Chigago zal ik dan weer verder vliegen naar New York!

In New York blijven we dan 4 dagen (in het sheraton newark airport hotel, niks te klagen dus!), en dan is het tijd om weer via Chigago naar Nashville te vliegen, waar mijn gastouders me zullen ophalen om mij met de auto naar mijn nieuwe woonplaats te brengen: Murfreesboro.

Ik heb er erg veel zin in, maar tegelijkertijd is het natuurlijk wel erg spannend en soms zelfs moeilijk te bevatten wat er allemaal op mij af gaat komen.... Want ik heb net dan wel mijn tas ingepakt, zoals ik altijd in de zomervakantie doe... maar dit keer blijf ik dus echt een heel jaar weg... en zal ik mijn ouders, familieen vrienden dus ook een jaar niet zien.... :(

Maar ik ga er voor!

Het is nu best laat dus ga ik maar eens slapen.... Ik hoop dat ik in het hotel nog even een berichtje op deze site kan achterlaten.... See you soon!

Tom

Reacties

Reacties

iris

Als ik je niet meer zie, goeie reis en heel veel plezier in amerika! Xxx iris

Larissa

Tommie, echt zwaar veel plezier daar!
Ik ga je blog bijhouden hoor (:
Liefs,
Larissa.

Suzanne

Veel plezier en succes daar in Amerika!
Ik ga je blog volgen hoor;)
xx Suzanne

Carla

Hoe gaat het daar in The Big Apple? Indrukwekkend zeker. Jou kennende kijk je je ogen uit. Een i-pad vol foto's. Leuk om aan Clint en Jeff te laten zien. Hoop je binnenkort op Skype te spreken. Geniet en tot mails, je overbuurvrouw :)

Suus

haa Tom!
Suus hier, leuk zo die blog!
ik zal hem bijhouden!!!

veel plezier kusjes!

ome Toine

Ha die Tom,

Hoorde dat je goed bent aangekomen, zal wel een hele tour geweest zijn.
Veel succes daar aan de overkant van de grote plas en ik breng Oma ook wel op de hoogte van je berichten.

Groetjes Ome Toine.

ruud en juliette

hoi tom we horen dat het goed met je gaat en hebben ze een leuke hond?
verder is bij ons alles goed we zullen je op de hoogte
houden van alles wat hier gebeurt
de groetjes en tot ziens.
gr ruud en juliette.

Sanneke

Heeey tom veeel plezier ik ga je volgen! X

Tom Brok

Thanks allemaal!!

@Ruud en Juliette, de hond is super leuk, wel een beetje hyperactief!! haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active