Tom's HighschoolYear

Tijd gaat snel - voorjaarsvakantie - PROM

Hallo allemaal, hier weer een verhaaltje van uit Amerika... Helaas waarschijnlijk een van de laatsten... De tijd gaat snel, ik ben hier alweer bijna 9 maanden... Correctie, de tijd gaat te snel, veel te snel... Ik zou hier nog wel wat langer willen blijven. Ik heb het hier nog steeds erg naar mijn zin en ben inmiddels gewend geraakt aan bet leventje hier. Soms denk ik aan al die dingen die ik ga missen: free-refills van drinken in een restaurant, wallmart, malls, eten, vrienden en niet te vergeten mijn gastvaders . Ja, met die 2 heb ik het zeker getroffen!

Maar nu genoeg drama voor vandaag, ik zal iets leuk vertellen en ik zal vooral genieten van de laatste maanden hier.

Laten we eens beginnen met goed nieuws, ik ben hoogstwaarschijnlijk aangenomen bij de Efteling en kan daar 10 dagen naar aankomst aan de slag. Werken... Jeeeeeeh. :p

Verder nog beter nieuws, ik ga eind Mei met Jeff en Clint op vakantie naar Mexico (Playa del Carmen)!! Ik heb er erg veel zin in!

Nu even een terugblik op de laatste maanden....

Afgelopen maanden waren leuk, vooral mijn voorjaarsvakantie was super!!

In de voorjaarsvakantie heb ik 3 verschillende trips gemaakt. Eerst ben ik met Jeff en Clint wezen kamperen in de buurt van Chattanooga. Dat was super gezellig. We hebben verschillende dingen bezocht zoals watervallen en grotten. Een van de watervallen was in een grot en was de hoogste waterval in Amerika genaamd ruby falls. Erg mooi!

Een paar dagen later ben ik met wat vrienden wezen kamperen in een natuurpark genaamd 'fall creek falls'. Was ook leuk. Maar vooral erg mooi.

Op het einde van de voorjaarsvakantie ben ik met Clint en Mike (een goede vriend van ons) naar Atlanta gegaan.

Eerst zijn we daar naar 'The world of cocacola' gegaan. Dat is een museum over Coca Cola. Dat was echt super leuk. We kregen zelfs de kluis te zien waar de geheime formule is opgeslagen. Er is nog steeds niemand die de formule weet. Er zijn 2 mensen die beide de helft weten en de werknemers in de fabriek weten niet eens welke ingrediënten ze mixen.Verder was er een ruimte waar er voor elk continent een frisdrankmachine aanwezig was. Zo kon je allerlei verschillende Coca Cola producten uitproberen. Van de hele bekenden tot de rare Aziatische waar je nog nooit van had gehoord.

Verder hadden ze 2 van de nieuwe frisdrank automaten van coca cola genaamd Coca Cola freestyle. Deze machines zie ik steeds meer verschijnen hier in restaurants en ik ben er helemaal weg van. Het is een machine waar je je beker in plaatst. Het enigste wat je daarna hoeft te doen is via het Touch screen een van de 104 verschillende frisdranken te selecteren en de knop in te drukken. Er zijn alleen al 8 verschillende smaken Cola, geweldig!!

Klik hier voor een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=oZd-Rj-rdLE

De 2 dagen daarna zijn we naar Six Flags over Georgia gegaan. Voor degene die niet weten wat het is: het is een super groot pretpark met voornamelijk grote achtbanen.

Dat was geweldig!! Onder andere hadden ze een goliath die nog hoger en sneller ging dan die in Nederland. Verder was er een achtbaan waarin je moest staan en een achtbaan waarin je moest liggen. Ook was er een vrije val waar we wel iets van 5 keer zijn geweest.

Afgelopen weekend was het tijd voor prom. Prom is waarschijnlijk wel een van de meest stereotypie dingen die ik en meegemaakt. Net een film.

Het begon allemaal een paar maanden geleden het zoeken van een date. Toen ik mijn date Trisha had gevonden begon het plannen. Pak huren, limousine huren, groep zoeken enz enz enz Het koste wel veel meer dan ik ooit had verwacht. De jongen werd namelijk verwacht de tickets en het diner te betalen. Maar het was het allemaal waard.

En afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover. Eerst heb ik haar opgehaalt van haar huis, daarna zijn we naar de limousine gereden waar we met de limousine vertrokken naar Nashville.

Daar zijn we door de limousine afgezet bij de Cheescake Factory. De Cheescake Factory is een heel luxe restaurant dat vooral bekent staat om haar Cheescake. Ik denk dat ze ongeveer 50 verschillende Cheescakes hebben. Het eten is super goed en het was super gezellig.

Na dat we klaar waren met eten hebben we een rondje door de mall gelopen. Daarna zijn we met de limousine teruggereden naar Murfreesboro.

Prom was in een luxe hotelin Murfreesboro. Het was super gezellig en iedereen zag er super uit. Er draaide muziek en iedereen danste. Verder werd er een prom King and Qeen uitgekozen. Dat was wel grappig want er werd namelijk als queen een heel populair meisje uitgekozen en als king een nerd uit het school-koor, en die moesten samen dansen voor de hele school!! Haha

Verder was er lekker eten daar! Maar dat heb je hier overal! ^^

Na prom hebben we ons snel omgekleed en zijn we vertrokken naar school waar tot 4 uur 's nachts een soort van after party was. Het was niet echt een party maar het was wel gezellig. Je deed veel games waarmee je chips kon winnen. Op het einden werden wel honderden prijzen weggegeven waaronder iPad’s, tv’s en campingsets. Ik won een tegoedbon voor de carwash en een voor een sandwich restaurant.

Prom was super en was net als in al de films!

Zie www.facebook.com/tomabrok voor mijn foto’s.

Ik ga nog even genieten van de laatste 6 weken hier!

Ik zie jullie snel.

Tom

Oo, en laat alsjeblieft even een kort berichtje achter hieronder met je voor/achternaam zodat ik kan zien wie het allemaal gelezen heeft;)

Thanks

Reacties

Reacties

André

Leuk om weer een verhaal te lezen!
Veel plezier nog daar!

Marielle Verberkt

zozo, de tijd gaat idd echt snel.. mijn schooljaar is ook weer bijna om.
nogsteeds ben ik jaloers op wat je allemaal hebt gedaan, ben blij voor je dat je het erg naar je zin hebt daar! en gefeliciteerd met je baan hahaha
ik zie je wel weer verschijnen;p
xx

mam

Hé, hé.............. eindelijk.............. leuk om te lezen Tom, geniet van je laatste weken en tot gauw...
miss you...XXXXX

Bart en Elly

Leuk weer iets van je te lezen Tom. We waren benieuwd of je het nog steeds zo leuk had. Ja dus.
Wat ben jij verwend zeg en dan ook nog maar even een vakantie naar Mexico erachteraan. Dat wordt weer wennen in Drunen! Geniet er nog maar lekker van.
Tot ziens.

iris den bieman

Superleuk tom! Ben benieuwd hoe amerikaans je klinkt straks! X iris

scovia kajokole

Fijn om iets van je te horen, ben blij dat ik je nog had gesproken op fb, hihi nog veel plezier en geniet ervan xxxx

Yvonne van Dommelen

Hee Tom!! Leuk om te lezen dat je het zo goed met je gaat! En inderdaad de tijd vliegt voorbij.. voor je het weet ben je weer in Nederland.. geniet er nog maar van!! X mij

janny van dijk

Was weer eensuper leuk verhaal Tom .....geniet er nog lekker van!

Karin van der Heijden

Nou Tom weer leuk om te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt. Je hebt het zeker getroffen om zo ruim 9 maanden in Amerika te verblijven. Een hele ervaring!
Maak er nog een leuke tijd van en kijk vooral uit naar de mooie kleuren van de pinchata's in Mexico.
Veel plezier! Groetjes Karin van der Heijden

Eric Gulikers

Wow, als ik dat zo lees lijkt het wel of het een grote vakantie is. Hoop dat je straks toch weer een zachte landing kunt maken in 6 vwo.

Greetings
Eric GLK

Tom Brok

Bedankt voor alle leuke reacties:)!!!

Renate Langerwerf

Tom, klinkt allemaal super leuk!
Geniet nog maximaal van de laatste 6 weken!! ;)
Zie je wel weer als je terug bent.
Liefs Renatee

Mariette Denissen

Hoi Tom,
Leuk om je enthousiaste verhaal te lezen.
We zullen er nog meer van genieten als je het binnenkort zelf kunt vertellen. Ik verheug me erop en wens je nog een superleuke afsluiting van een hele bijzondere periode.
Heel veel groetjes uit Moergestel.

Marianne Brok

Wat heb jij een geweldig jaar achter de rug Tom! Kun je nog lang van na-genieten wanneerje straks weer in je geweldig mooi maar koud kikkerlandje terug bent!
Hele fijne tijd nog voor jou en veel plezier in Mexico binnenkort! Geniet ze!
Groetjes
Marianne

Nicole van der Zanden

Ha die Tom,
Leuk weer zo'n prachtig verhaal over jou belevenissen te lezen. Dat zal zeker afkicken worden als je weer in Nederland terug bent. Geniet dus nog maar extra van die laatste weken en van de vakantie in Mexico.
Groetjes,
Nicole

Carla Graafland

Hoi Tom,

Ik hoop je snel te spreken als je terug bent in Nederland. Kunnen we echt bijkletsen. Veel plezier nog!

Daniel Blanco Saa

Volg al het hele jaar je blog. Maar veel plezier nog dit jaar!

Gr.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active