Tom's HighschoolYear

Almost 2 months on my way!!!

Hallo allemaal, hier is dan weer een nieuw blog:) ik ben alweer 6 weken hier, het gaat zo snel!  Ik begin nu al aardig te wennen aan het leven hier en het voelt steeds meer normaal.  Ik heb nog steeds altijd iets te doen en heb zelfs nog drukker dan eerst... ik zit namelijk in het zwemteam! Ik moet toch op ene van der manier in shape zien te blijven, dus vandaar besloot ik aan de try out mee te doen, ik haalde het varsity team! Dat betekend dus dat ik nu elke schooldag van 17:30 tot 19:30 aan wedstrijdzemmen doe en binnenkort op zaterdag wedstrijden ga hebben! Verder hebben we de afgelopen weken nog super leuke dingen gedaan, zo zijn we bijvoorbeeld naar een cultuurfestival in Nashville geweest waarna we gegeten hebben in "der gersthaus", een Duits restaurant in Nashville met een live band die Duitse liedjes speelde zoals "rosamunde". Ik heb dus gewoon een echte wienerschnitzel gegeten met live Duitse muziek op de achtergrond, en dat allemaal in nashville, haha:p De dag daarna was super, we zijn naar een klein plaatsje gereden genaamd Lynshburg,  waar in 1862 een 16 jarige jongen begon met het maken van Wiskey, zijn naam was Jack Daniel.  En alle Jack Daniels wiskey in de wereld word altijd nog gemaakt in dat plaatsje hier in Tennessee, we hebben een hele rondleiding door de fabriek (een enorm landschap) gehad, van de waterbron tot de plek waar de wiskey de fles in gaat. Heel erg interessant en een super mooie plek.  Het oude kantoortje stond er zelfs nog, met Jacks echte kluis die hem het leven heeft gekost. Dat is namelijk op de volgende manier gebeurd: Jack Daniels kwam op een dag heel vroeg op zijn werk, wilde zijn kluis openen maar was de combinatie van de kluis weer eens vergeten.... Jack kon zijn woede niet beheersen, stampte tegen de kluis en bezeerde zijn teen, teen ontstoken, bloedvergiftiging, Jack dood. Jack Daniels werd 65 jaar en zijn laatste woorden waren: "One las drink, please". En dan moet je nagaan dat het enigste wat hij had hoeven doen was zijn teen in zijn eigen wiskey te dopen........ Daarna zijn we naar Chattanooga gegaan waar we een super groot aquarium hebben bezocht en waar we naar een iMax 3D film zijn geweest, daarna hebben we sushi gegeten! De sushi is hier geweldig en het word onderhand een van mijn favorieten gerechten! Het was super! Er is hier elke week een football game en we hebben tot nu toe alles gewonnen op een na! Verder was er afgelopen weekend ook nog een bon fire, dat is een soort feest met een kampvuur waar iedereen naartoe komt, awesome!   Verder ga ik vaak met vrienden naar de mall of naar een eetplek.... En ik ga van 6 tot 9 oktober met Clint naar Washington DC!! :D Seeee you!!

Reacties

Reacties

juliette en ruud

wat is het weer een leuk verhaal
je hebt zelf ook aan de whisky natuurlijk.je moet
alles leren drinken.
we zijn beniewd naar je volgende verhaal,
de groetjes van ruud en juul

Andreas

Ey,

Super vet, ga zo door, veel plezier in de states!!!!

Andreas

Hennie de Laat

Hai Tom, Zelfs ik... Je 'ouwe' overbuurvrouw volg jouw
super super supervette avontuur ! Hartstikke leuk die
verhalen die je schrijft en wat jij allemaal meemaakt!
En wat vliegt de tijd; alweer 2 maanden onderweg: enjoy !!!!
groetjes van de rest van de Laatjes

Carla Graafland

Mooi verhaal over Jack Daniels. Peter drinkt het graag en nu zit er nog een bijzonder anecdote achter. The varsity team is quite a honor. Je hebt duidelijk talent als je daarbij hoort. Leuk voor je.
Genietse nog en ik kijk uit naar je verhalen,
Carla :)

Hennie de bruijn

Wat een leuke verhalen om te lezen heb ze nu allemaal gelezen en ben weer bij.
Wat een ervaring doe je op en wat zie je veel. Houd ons in nederland maar op de hoogte

gr van ons allemaal

Hans - Hennie - Ellen - karin - Ingrid

ankie van korven

heey tom, geweldig leuk om al je verhalen te lezen. Je bent echt in een `andere wereld`. Dat je het druk hebt is alleen maar goed lijkt me, zaolang je ervan geniet. Houwe zo!!!!!!
groetjes vanuit een zonnig nederland

Corrian

Hoi Tom, ik ben benieuwd naar je foto's joh!
X mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active